Pareigų aprašymas

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

1.    Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1.    turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2.    turėti ne mažiau kaip 2 metų finansų ir turto valdymo srities darbo patirties;
1.3.     žinoti bei gebėti taikyti praktikoje teisės aktus, reglamentuojančius viešojo sektoriaus subjektų finansų valdymą, finansinę atskaitomybę, finansų kontrolę ir turto valdymą;
1.4.    išmanyti finansinės apskaitos ir vidaus kontrolės principus;
1.5.    gebėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti;
1.6.    gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
1.7.    mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

2.    Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1.    dalyvauja rengiant Inspekcijos Strateginio veiklos plano (toliau – SVP) ir kitų Inspekcijos planavimo dokumentų projektus bei Inspekcijos veiklos ataskaitas;
2.2.    atlieka valstybės biudžeto lėšų poreikio Inspekcijos SVP įgyvendinimui skaičiavimus, rengia Inspekcijos programų sąmatas, esant poreikiui, organizuoja Inspekcijos programų sąmatų tikslinimus ir atlieka programų sąmatų keitimus;
2.3.    vykdo duomenų apie Inspekcijai skirtų valstybės biudžeto lėšų (ar iš kitų šaltinių gautų) panaudojimą analizę;
2.4.    prižiūri, kad būtų užtikrintas lėšų ir turto racionalus naudojimas, o prireikus imasi priemonių lėšų naudojimo efektyvumui didinti ir materialinių išteklių saugumui užtikrinti;
2.5.    vykdo išankstinę finansų kontrolę;
2.6.    teikia centralizuotos apskaitos įstaigai informaciją, reikalingą biudžeto vykdymo ataskaitoms, finansinės atskaitomybės ataskaitoms, mokesčių deklaracijoms ir kitoms su finansų valdymu susijusioms ataskaitoms (toliau – finansinės ataskaitos) parengti;
2.7.    kontroliuoja finansinių ataskaitų rengimą ir užtikrina iš centralizuotos apskaitos įstaigos gaunamos finansinės informacijos teisingumą, tikslumą ir išsamumą bei užtikrina finansinių ataskaitų teikimą institucijoms teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais;
2.8.    rengia ataskaitas finansų ir turto valdymo klausimais, kurių nerengia centralizuotos apskaitos įstaiga;
2.9.    užtikrina išlaidų, patirtų vykdant funkcijas komandiruotėse, stažuotėse ar kitais atvejais, apskaitos dokumentų rengimą ir pateikimą centralizuotos apskaitos įstaigai;
2.10.    kontroliuoja ir organizuoja turto naudojimą, inventorizaciją, turto nurašymą ir likvidavimą bei rengia būtinus dokumentus turto valdymui užtikrinti;  
2.11.    pagal veiklos sritį Inspekcijos interneto svetainėje skelbia informaciją, užtikrina jos aktualumą ir reguliarų atnaujinimą;
2.12.    rengia ir teikia informaciją bei pasiūlymus su veiklos sritimi susijusiais klausimais;
2.13.    rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus pagal vykdomą veiklos sritį;
2.14.    pagal vykdomą veiklos sritį konsultuoja Inspekcijos darbuotojus;
2.15.    pagal skyriaus kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, pasitarimuose;
2.16.    vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusias užduotis ir pavedimus.