PAREIGŲ APRAŠYMAS
FUNKCIJOS
1. Dirba su dokumentų valdymo sistema (toliau – DVS) ir registruoja įstaigoje gautus, darbuotojų parengtus vidaus ir siunčiamus dokumentus DVS, kad būtų įrodytas jų buvimas Inspekcijos dokumentų apskaitos sistemoje, siekiant užtikrinti gautos dokumentacijos paiešką;
2. Priima iš įstaigų, institucijų (toliau – institucijos), pašto kurjerių, piliečių ir kitų asmenų, įskaitant naudojantis informacinėmis sistemomis, Inspekcijai adresuotą korespondenciją;
3. Atsiliepia į skambučius Inspekcijos telefonu, tariasi dėl prašomo priėmimo pas Inspekcijos direktorių laiko, nukreipia skambučius Inspekcijos direktoriui ar atsakingiems darbuotojams;
4. Teikia informaciją institucijoms ir asmenims apie dokumentų, prašymų ir skundų gavimą Inspekcijoje;
5. Kaupia dokumentus, juos sistemina, atsako už Skyriui priskirtas pagal dokumentacijos planą dokumentų bylas, kurias saugo, tvarko ir nustatyta tvarka perduoda į Inspekcijos archyvą;
6. Imasi organizavimo veiksmų, kad Inspekcijoje efektyviai vyktų susirinkimai, posėdžiai ir kitokio pobūdžio renginiai;
7. Įveda bylas iš patvirtinto Inspekcijos dokumentacijos plano į DVS;
8. Nesant Administravimo skyriaus vyriausiojo specialisto (vykdančio funkcijas dokumentų valdymo srityje), vykdo jo funkcijas, išskyrus archyvinių dokumentų saugojimo, naudojimo organizavimo ir jų perdavimo valstybės archyvui funkcijas;
9. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusias užduotis ir pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
10. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
11. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą bei archyvinių dokumentų tvarkymą, valdymą ir saugojimą;
12. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo, ir apskaitos taisykles bei gebėti jas taikyti praktiškai;
13. Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
14. Gebėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti;
15. Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.