Įgyvendinus šį projektą į elektroninę erdvę bendradarbiavimo brandos lygiu perkeltos keturios VDAI teikiamos viešosios paslaugos:
Paslaugos gyventojams:
1. Paslauga duomenų subjektui įgyvendinant duomenų subjekto teisę susipažinti su duomenų valdytojų tvarkomais savo asmens duomenimis;
2. Asmenų skundų ir pranešimų priėmimas.
Paslaugos verslui:
1. Duomenų valdytojų registracija, ir registracijos duomenų keitimas asmens duomenų valdytojų valstybės registre ir (arba) prašymų išankstinei patikrai priėmimas;
2. Duomenų valdytojų atsakymų į VDAI paklausimus dėl tvarkomų asmens duomenų (susijusius su pirma paslauga gyventojams) teikimas.
Projekto pradžia – 2010 m. III ketv., pabaiga – 2013 m. balandžio 30 d.
Projekto vadovė Rita Vaitkevičienė.
Projekto metu buvo įsigyta kompiuterizuota Dokumentų valdymo sistema, turinti sąsajas su Paslaugų portalu ir užtikrinanti abipusį ryšį su paslaugos gavėjais bei atitinkanti reikalavimus, keliamus elektroninių dokumentų valdymo sistemoms (Dokumentų projektų rengimas; Dokumentų projektų vidinis derinimas; Dokumentų registravimas; Pavedimų (užduočių) skyrimas ir vykdymo kontrolė; Elektroninių dokumentų rengimas, registravimas, tvarkymas, apskaita ir saugojimas bei naikinimas).
Modernizuotoje informacinėje sistemoje „Pagalba“ buvo realizuotos šios posistemės: